Szczegółowa instrukcja konkursu
„MATEMATYKA STOSOWANA”
Prosimy zapoznać się z poniższą szczegółową instrukcją dotyczącą konkursu.
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy
(podając w temacie „Konkurs – Matematyka stosowana”) lub telefoniczny 692 567 759.
- Rejestracja
- Data rozpoczęcia rejestracji – 21.11.2016 r.
- Data końca rejestracji – 20.01.2017 r.
- Rejestrować się mogą wyłącznie drużyny dwuosobowe.
- Rejestracja polega na wypełnieniu, podpisaniu i odesłaniu formularza zgłoszeniowego (każda osoba z drużyny podpisuje swój osobny formularz).
- Formularz należy przesłać na adres
Centrum Popularyzacji Matematyki SIGNUM
Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45a
15-351 Białystok
(z dopiskiem „Konkurs – Matematyka Stosowana”)
lub dostarczyć osobiście na powyższy adres do pok. 135 (budynek Rektoratu) do p. Małgorzaty
Wróblewskiej do 20.01.2017 r. do godz. 15:00. - W przypadku przesyłki formularza pocztą decyduje data stempla pocztowego. (uczestnik otrzyma szczegółowe informacje po dokonaniu poprawnej rejestracji).
- Etap I Konkursu
- Do etapu I dopuszczone zostaną wyłącznie dwuosobowe drużyny, które dokonają rejestracji w terminie do 20.01.2017 r.
- Etap I polega na rozwiązaniu quizu (indywidualnie przez każdego uczestnika).
- Quiz będzie dostępny w dniach 06-10.03.2017 r.
- Quiz będzie obejmował wcześniej określony zakres zagadnień.
- Każdy z uczestników musi zaliczyć quiz indywidualnie. W przypadku niezaliczenia quizu przez jednego z członków, cała drużyna jest eliminowana.
- Komisja ustala listę drużyn zakwalifikowanych do II etapu na podstawie sumy punktów zdobytych przez członków drużyny w I etapie.
- Listy drużyn zakwalifikowanych do II etapu zostaną opublikowane na stronie internetowej Konkursu (http://signum.pb.bialystok.pl/konkurs/).
- Etap II Konkursu
- Etap II Konkursu odbędzie się na terenie kampusu Politechniki Białostockiej i będzie trwał dwa dni: 29-30.03.2017 r.
- Etap II Konkursu polegać będzie na drużynowym przeprowadzeniu doświadczeń bądź pomiarów (łącznie 7 zadań) i wykonaniu niezbędnych obliczeń matematycznych na poszczególnych Wydziałach PB.
- Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie Konkursu niezwłocznie po jej zatwierdzeniu przez Komisję Konkursową. Informacja o laureatach zostanie wysłana do szkół.
- Ustalenia końcowe
- Od decyzji Komisji można się odwołać pisemnie do Dziekana Wydziału Informatyki w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników Konkursu.
- Uroczyste wręczenie nagród laureatom Konkursu nastąpi po jego zakończeniu i ustaleniu ostatecznej listy laureatów w dniu podanym w oddzielnym komunikacie.